HTML

Celebesz

Azt hittem, a kertről fog szólni. De épp csak egy kicsit nem figyeltem oda, s egyből betüremkedtek az állatok, utazások, a hoki és most már Korea is.

Naptár

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

3 cpo (1) advent (1) akvárium (1) alanya (2) állatkert (1) almalé (1) almaszüret (1) amerikai vacsora (1) aréna (3) bacon (1) befőtt (1) békés (1) békéscsaba (3) békésszentandrás (1) bern (1) betakarítás (1) blog (2) boti (1) bujkó (5) busz (1) celebesz (5) chess (1) cinke (1) controlfreak (1) cooly (1) csarnok (6) csíkszereda (2) dedinky (1) disznóvágás (1) duna (2) dunaújváros (3) dvd (1) elődöntő (1) emlékmű (1) eper (2) építés (1) evés (1) facebook (1) falra mászó növények (1) farewell (1) fényképgép (1) forraltbor (1) fradi (1) (2) gyapjastetű (3) gyenesei (3) gyöngy (1) ház (1) (1) hoki (34) hüjék (3) húsvét (1) igló (1) jászfényszaru (2) karácsony (1) kenu (1) képek (1) kérdés (1) kerítés (2) kert (13) kevin (1) kiscsicsó (6) klívia (1) kolbász (3) kolbászfesztivál (1) korea (2) körös (1) köröstarcsa (1) kulcs (1) lanovka (1) lenkupa (1) macidobálás (3) macskák (4) magaságyás (1) májusfa (1) malac (1) mátyás (1) meh (2) melchtal (1) mesefilm (1) minisztérium (1) munkahely (1) nusi (4) olimpia (3) orchidea (3) oroszok (2) ottó (1) pamukkale (2) parázsvarázs (1) parkolóház (1) parlament (1) patrick swayze (1) pestújhely (2) phalaenopsis (2) pókháló (1) polc (2) póló (1) r2d2 (1) riga (5) róma (1) sarnen (1) savanyúság (1) skót vacsora (1) slavia (1) stallhofen (1) sün (1) svájc (11) szarka (1) szlovákia (1) szomszédság (1) szurkolás (9) tamás (1) tavi növények (2) tehén (1) teknősbéka (6) terasz (1) (6) törökország (2) tüntetés (1) újpest (18) ulm (1) vacsora (1) vargi (1) városismeret (1) vasút (2) vedres (1) vicc (1) világbajnokság (5) virág (5) vívás (1) volán (1) zagyva (1) zöldkártya (1)

Riga 4.

2009.02.07. 18:27 celebesz

A szabadnap:
Hosszas gondolkodás után (sokáig tökölődtünk reggel, nna) végül úgy döntöttünk, nem megyünk ki Jürmalába, a tengerparta, mert még mindig elég betegesek vagyunk (ez különben nagyon dühítő), hanem maradunk a városban: irány az állatkert.

Odafelé a villin a fényképgépem végleg feladta: System error, és ettől azóta sem tágít. A másik gépbe meg elfelejtettem beletenni az aksikat. Lúzerség ide vagy oda, a tigrist mobillal fotóztam le (belefért!!!).

Nekem ez állatkert a leghangulatosabb az eddigiek közül. A bejáratnál állított táblán  magyarul is üdvözlik a látogatókat, a szürkemarha pedig egészen meghatott. Volt egy csomó teknős, Graptemys és alligátorteknős is – akik ugyanúgy kepesztenek az almáért, mint a mieink otthon (jajmilehetvelük); a medve lekvárosbuktát kapott ebédre; és egy türkiz-bordó szinekben pompázó, 1O cm körüli sáskaféleség teljesen lenyűgözött.

Szép, tágas állatkert, hangulatos faházikókkal az állatoknak, és minden kifutónál fedett rész a látogatóknak. (És igen, ez az én problémám, de akkor is: a belépőjegy mellé járó állatkerti térképen gondosan fel van tüntetve az a 8 hely, ahol rá lehet gyújtani.)

És még az is van, hogy mentünk-mendegéltünk az állatkert felé, mikor két megálló közt az utcáról a kaller kis piros tárcsájának egy lendítésével leállította a villamost. Felszállt, és amíg a jegyeket ellenőrizte, addig az ajtók zárva, és a villi meg sem mozdult. Volt egy jegymentes srác, az egy ideig valamit magyarázott, de az ellenőr mellett az egyre hosszabban várakozó utasok haragjával is szembe kellett néznie, úgyhogy feladta, és leszállt a kalauzzal együtt. A folytatást nem tom.

A legtöbb trolin-buszon-villamoson utazik egy kalauz, akinél O,4O pénzért lehet jegyet venni. Ha nincs ilyen, akkor a vezetőnél kapható - így viszont O,5O pénzbe kerül. Biztos lehet trafikokban is venni, azt még nem próbáltuk.

Megtaláltuk a magyar nagykövetséget is! Véletlenül, persze. Egy helyre kis utcában, szép szecssziós épületen lengedez a magyar zászló (a szállodánk háta mögötti utcában).

Még egy kocsmázás van hátra a mai napból: irány a Lido!!!

... aztán holnap hajrááá, előre az ukránok ellen!

4 komment

Címkék: állatkert teknősbéka riga

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gotse 2009.02.08. 09:37:26

Aztán ma is teljes erővel szurkolni (helyettem is:D)!!!
Jó volt látni/hallani titeket a tvben:)!
Minden jót!

celebesz 2009.02.08. 10:52:00

Hali! Nagyon fogunk kiabálni, az biztos!!! Mi is, meg az a jónéhány lett, aki az olasz meccsen már gyakorolgatta a ria-riát :)

D. Gromov 2009.02.18. 16:40:24

én azért az 5. részt hiányolom :)

celebesz 2009.02.18. 23:54:43

@D. Gromov: hajh! Szégyellem tényleg, de a fotókkal is csak most végeztem, úhhogy a foglamazás már holnapra marad :(
A fene se érti, hogy bírjátok ti a jégkorongblogot olyan szaporán írni...