HTML

Celebesz

Azt hittem, a kertről fog szólni. De épp csak egy kicsit nem figyeltem oda, s egyből betüremkedtek az állatok, utazások, a hoki és most már Korea is.

Naptár

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

3 cpo (1) advent (1) akvárium (1) alanya (2) állatkert (1) almalé (1) almaszüret (1) amerikai vacsora (1) aréna (3) bacon (1) befőtt (1) békés (1) békéscsaba (3) békésszentandrás (1) bern (1) betakarítás (1) blog (2) boti (1) bujkó (5) busz (1) celebesz (5) chess (1) cinke (1) controlfreak (1) cooly (1) csarnok (6) csíkszereda (2) dedinky (1) disznóvágás (1) duna (2) dunaújváros (3) dvd (1) elődöntő (1) emlékmű (1) eper (2) építés (1) evés (1) facebook (1) falra mászó növények (1) farewell (1) fényképgép (1) forraltbor (1) fradi (1) (2) gyapjastetű (3) gyenesei (3) gyöngy (1) ház (1) (1) hoki (34) hüjék (3) húsvét (1) igló (1) jászfényszaru (2) karácsony (1) kenu (1) képek (1) kérdés (1) kerítés (2) kert (13) kevin (1) kiscsicsó (6) klívia (1) kolbász (3) kolbászfesztivál (1) korea (2) körös (1) köröstarcsa (1) kulcs (1) lanovka (1) lenkupa (1) macidobálás (3) macskák (4) magaságyás (1) májusfa (1) malac (1) mátyás (1) meh (2) melchtal (1) mesefilm (1) minisztérium (1) munkahely (1) nusi (4) olimpia (3) orchidea (3) oroszok (2) ottó (1) pamukkale (2) parázsvarázs (1) parkolóház (1) parlament (1) patrick swayze (1) pestújhely (2) phalaenopsis (2) pókháló (1) polc (2) póló (1) r2d2 (1) riga (5) róma (1) sarnen (1) savanyúság (1) skót vacsora (1) slavia (1) stallhofen (1) sün (1) svájc (11) szarka (1) szlovákia (1) szomszédság (1) szurkolás (9) tamás (1) tavi növények (2) tehén (1) teknősbéka (6) terasz (1) (6) törökország (2) tüntetés (1) újpest (18) ulm (1) vacsora (1) vargi (1) városismeret (1) vasút (2) vedres (1) vicc (1) világbajnokság (5) virág (5) vívás (1) volán (1) zagyva (1) zöldkártya (1)

Parázs Varázs

2009.06.01. 10:23 celebesz

Már nem  is emlékeztem, de a blog épp a tavalyi Parázs Varázs után indult. Tehát ez lesz az első beszámoló a második Parázs Varázsunkról.

Mi voltunk a sátor-felelősök, és ezt a feladatunkat tökéletesen megoldottuk: mire elállt az eső, meg is érkeztünk a színhelyre, és pikk-pakk felállítottuk a rendszert. Eső ugyan egy csepp sem esett aztán, viszont  nem is volt túl meleg, hogy a sátrak árnyékára lett volna szükség. De ott voltak s álltak végig: nem dőlt össze egyik sem.

A "Köménymag" csapatnak a hokiszeretet a kovásza, amit az idén is nagyon sikeres egyenpóló mellett egyéb design-elemekkel is szoktunk volt erősíteni, úm. az asztali hoki és az újpesti sálak. Örömmel tapasztaltam, hogy a (na jó: érthetően) zömmel újvárosi kötődésű Köménymag-társak tavalyhoz képest (amikoris állandóan eldugdosták a sálainkat) idén már nem akartak olyan elszántan szabadulni a lila színtől (fényképes bizonyíték az albumban). Mi mással lehetne ezt magyarázni, mint az Újpest idei fantasztikus teljesítményével, beleértve a Volán-verést?!

Akkor is büszkén nyakamba vettem a sálat, mikor ellátogattunk az újvárosi hokisok sátrához. Na ki volt a legislegelső, akivel odafelé összefutottunk? Az egyetlen ember, aki előtt inkább eldugnám: Godó. Már pirultam is volna, mikor láttam ám (de tényleg!!!), hogy megértőleg rám kacsint.

Aztán már nem volt több gond a sállal: szépen végigkóstoltam a Jonkl és Agárdy pincészetek borait...

Megtisztelő feladatom volt még a tavalyi sütiket ismét levinni: Cafoutis-t és fahéjast. Ide is belinkelem majd a recepteket, mert rém egyszerű és nagyon fincsi mindkettő. Ám a lényeg a bográcsban készült: vörösboros, sűrűszaftos, nagyon finom marhapörkölt.

A sok régi ismerős mellett találkoztam ám két nagyon régivel is: Szemenyeivel meg Zsuzsával. Az de klassz volt!!! Volt még táncolás és zenélés, míg végül 2 körül megtértünk a Dunaferr hotel-beli szállásunkra (a hőmérő ekkor 9 fokot mutatott - de ezt egy darabig pálinkákkal lehetett ellensúlyozni).

Vasárnap pedig... az egész napot Ágiéknál töltöttük Kulcson. Ami az elképzelhető legkellemesebb regenerálódás egy PV után. Finom ebéd, Duna-parti séta, béke-baráccság-nyugalom-pihi. Csudás. És persze nem jöhettünk el üres kézzel: itt vár egy csomó gyönyörű palánta, amit nagyon hamarosan el kéne ültetnem. Megyek is.

A képeket itt találjátok.

1 komment

Címkék: kulcs dunaújváros duna parázsvarázs

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.